Warunki sprzedaży

 1. Bezpieczeństwo transakcji

 

1.1. Szyfrowanie danych

Państwa dane przekazywane do sklepu nasze-obuwie.pl są zabezpieczone szyfrowaniem SSL, co uniemożliwia ich przechwycenie przez niepowołane osoby. Szyfrowanie danych uruchamia się przy składaniu zamówienia w sklepie. Zostaną Państwo powiadomieni o Certyfikacie Autentyczności, prosimy się z nim zapoznać i zaakceptować. Od tego momentu macie Państwo pewność, że dane przekazywane podczas finalizacji zamówienia będą dostępne tylko dla upoważnionych do tego osób i będą całkowicie bezpieczne.

 

1.2. Prawo do zwrotu towaru

W naszym sklepie Klientowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Szczegółowe informacje dostępne są w punkcie Wymiana i zwroty.

  2. Oferta

 

2.1. Kolory obuwia

Kolory obuwia prezentowane na zdjęciach mogą się nieznacznie różnić od koloru rzeczywistego, wynika to z zastosowania przekazu cyfrowego obrazu. Dlatego nie przyjmujemy reklamacji ze względu na odmienny od zamawianego odcień obuwia (chyba, że z naszej winy został wysłany zły towar).

 

2.2. Dostępność towaru

Obuwie przez nas prezentowane jest również wystawione w sklepie stacjonarnym. Istnieje więc możliwość, że zakupiona para była już wcześniej mierzona. Jeżeli posiadamy więcej niż 1 parę w danym rozmiarze i kolorze to wysyłamy niemierzoną.

2.3. Wysokość obcasa

Wysokości obcasów mierzymy stawiając buta na prostej powierzchni i przykładając miarę do miejsca w którym obcas łączy się z cholewką buta. Wynik odczytujemy w miejscu, w którym koniec obcasa styka się z powierzchnią. Cały pomiar odbywa się pod kątem prostym do powierzchni. Uzyskane wartości zaokrąglamy do połowy lub pełnego centymetra.

Wysokość obcasa mierzymy dla buta przedstawionego na zdjęciach, najczęściej jest to rozmiar 37. W zależności od rozmiaru, wartość ta może być różna (może wystąpić różnica do 15% prezentowanej wysokości lub do 1cm). Nie mamy możliwości zdefinowania wysokości obcasa dla każdego z rozmiarów, dlatego przedstawiamy jego uśrednioną watrość.

Gdyby Byli Państwo zainetersowani dokładnym pomiarem wysokości obcasa dla konkretnego rozmiaru prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

 3. Realizacja zamówienia


Do każdej przesyłki załączony jest paragon zakupu. 
Istnieje możliwość wystawienia faktury VAT, ale informację o tym należy napisać w komentarzu prośbę o wystawienie faktury.

Zamówienie realizujemy w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty i ewentualnego sprowadzenia produktu/ów.

 

Aby jeszcze bardziej ułatwić zamawianie butów w naszym sklepie, wprowadziliśmy możliwość składania zamówień telefonicznie i mailowo.

 

      • Zamówienia telefoniczne. 

Zamówienia telefoniczne przyjmujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 18:00 oraz soboty od 10-14   pod numerami telefonów +48 616 852 20 67 oraz +48 733 027 595. Przy składaniu zamówienia prosimy o podanie marki i symbolu buta oraz preferowanego rozmiaru, koloru. Jeżeli towar będzie dostępny, zostaną Państwo poproszeni o podanie adresu do wysyłki, telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail osoby zamawiającej. Podobnie jak w standardowym zamówieniu internetowym, istnieje możliwość przedpłaty na nasze konto bankowe oraz zapłaty przy odbiorze.

 

 

      • Zamówienia SMS-owe. 

SMSy można wysyłać przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, jednak zostaną one przyjęte do realizacji dopiero w godzinach pracy sklepu. SMS z zamówieniem powinien zawierać:
*firme, symbol zamawianego buta, jego rozmiar i kolor 
* imię i nazwisko oraz adres, na jaki mamy wysłać paczkę 
* informację o preferowanym sposobie zapłaty (przelew lub zapłata przy odbiorze) 
* telefon kontaktowy 
Po przyjęciu zamówienia będziemy się z Państwem kontaktować telefonicznie bądź przez SMS.

 

 

      • Zamówienia e-mailowe. 

Wiadomości e-mail można wysyłać przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, jednak zostaną one przyjęte do realizacji dopiero w godzinach pracy sklepu. E-mail z zamówieniem powinien zawierać:
*firme, symbol zamawianego buta, jego rozmiar i kolor
* imię i nazwisko oraz adres, na jaki mamy wysłać paczkę
* informację o preferowanym sposobie zapłaty (przelew lub zapłata przy odbiorze)
* telefon kontaktowy
Po przyjęciu zamówienia będziemy się z Państwem kontaktować mailowo bądź telefonicznie

 

Uwaga! Składając zamówienie przez telefon/wiadomość SMS/wiadomość e-mail, jednocześnie akceptują Państwo niniejszy Regulamin.

 

 4. Płatność

 

4.1. Sposoby płatności

Preferowanym przez nas sposobem płatności jest wpłata na konto bankowe oraz przy odbiorze (tzw. paczki pobraniowe).

4.2.

Prosimy o wpłaty zaraz po zamówieniu obuwia. Przelew powinien być zaksięgowany na naszym koncie nie później niż w terminie 7 dni od zamówienia towaru. W przypadku braku wpłaty za zamówienie po upływie tego terminu, zastrzegamy sobie możliwość jego anulowania.

4.3.

W tytule przelewu prosimy podać tylko numer zamówienia (znajduje się on w wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia).

 

 5. Wysyłka oraz Zwrot lub Wymiana

 

5.1. WYSYŁKA

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, oferujemy wysyłkę GRATIS - powyżej zakupu za kwote 100 zł po wcześniejszym opłaceniu towaru przelewem.

5.1.1 Z uwagi na gwarancję szybkości i jakości dostawy, standardowo towar wysyłamy kurierem Poczty Polskiej.

 

5.1.2. Kupujący przy składaniu zamówienia wybiera sposób dostawy oraz płatności.

 

5.1.3. CENNIK DOSTAW -  (podczas składania zamówienia, aktualna cena wysyłki dodatkowo pojawia się w koszyku i jest doliczana do kwoty zamówienia)

dostawa

 

5.1.4. Przesyłki pobraniowe


Zamówienia złożone w sklepie nasz-obuwie.pl z wybraną opcją przesyłki pobraniowej (płatnej przy odbiorze) za pośrednictwem Poczty Polskiej są przez nas potwierdzane telefoniczne. W trosce o dobro naszych klientów nie wysyłamy paczek pobraniowych bez uprzedniego potwierdzenia telefonicznego.

 

5.1.5.

Każde zamówienie w naszym sklepie jest umową kupna-sprzedaży. W sytuacji, kiedy nie odbierają Państwo paczki i zostaje ona zwrócona przez Pocztę Polską do nas, zostają Państwo obciążeni dodatkowymi kosztami (koszt przesyłki do adresta + zwrot do nadawcy). W przypadku braku chęci uregulowania takiej kwoty sprawa zostanie skierowana na drogę cywilno-prawną.

  5.2. ZWROT LUB WYMIANA

Zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta: konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem określonych w art. 33, art. 34, ust. 2 i art. 35.

Jeśli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

5.2.1W przypadku sprzedaży konsumenckiej istnieje możliwość wymiany lub zwrotu zakupionego obuwia pod następującymi warunkami:

  • wymiana lub zwrot następuje w terminie do 14 dni od momentu dostawy

  • wymieniane lub zwracane obuwie jest nowe i nie nosi znamion użytkowania

  • do wymienianego lub zwracanego obuwia dołączony jest oryginał paragonu zakupu

  • Sprzedawca umożliwia dokonanie bezpłatnego zwrotu poprzez pocztę polską, poprzez zwrócenie kosztów zwrotu na konto Kupującego po otrzymaniu towaru w ciągu 2 dni roboczych (darmowy zwrot przeznaczony jest dla zamówień, których wartość jest równa bądź większa niż 100zł). Dla zamówień o wartości mniejszej niż 100zł koszty zwrotu ponosi Kupujący.

  • W przypadku gdy Kupujący zrezygnuje z możliwości darmowej wysyłki zwrotu, koszt dostarczenia obuwia do sprzedawcy ponosi we własnym zakresie.

  • w przypadku wymiany koszt wysyłki wymienianych butów ze sklepu do Klienta jest GRATIS!

  • karton, w którym odsyłane jest obuwie nie może być zniszczony (np. oklejony taśmą). W przeciwnym wypadku zostaną Państwo obciążeni kwotą 10zł brutto kosztem rekompensaty

5.2.2. W przypadku sprzedaży niekonsumenckiej istnieje możliwość wymiany zakupionego obuwia pod następującymi warunkami:

  • wymiana następuje w terminie do 14 dni od momentu dostawy

  • wymieniane obuwie jest nowe i nie nosi znamion użytkowania

  • do wymienianego obuwia dołączony jest oryginał paragonu zakupu

  • Sprzedawca umożliwia dokonanie bezpłatnej wymiany poprzez pocztę polską poprzez zwrócenie kosztów zwrotu na konto Kupującego po otrzymaniu towaru w ciągu 2 dni roboczych (darmowy zwrot wynienianych butów przeznaczony jest dla zamówień, których wartość jest równa bądź większa niż 100zł). Dla zamówień o wartości mniejszej niż 100zł koszt dostarczenia obuwia do sprzdawcy ponosi we własnym zakresie.

  • W przypadku gdy Kupujący zrezygnuje z możliwości darmowej wysyłki wymiany, koszt dostarczenia obuwia do sprzedawcy ponosi we własnym zakresie.

  • w przypadku wymiany koszt wysyłki wymienianych butów ze sklepu do Klienta jest GRATIS!

  • karton, w którym odsyłane jest obuwie nie może być zniszczony (np. oklejony taśmą). W przeciwnym wypadku zostaną Państwo obciążeni kwotą 10zł brutto kosztem rekompensaty

 

5.2.3. W przypadku odesłania zwracanych butów na własny koszt, paczkę z wymienianym/zwracanym obuwiem należy odesłać tylko i wyłącznie na adres podany poniżej. Przesyłka powinna zawierać:

  • zakupione obuwie, 

  • oryginalny karton, 

  • oryginał dowodu zakupu (paragonu) wraz informacją kto odsyła paczkę i w jakim celu.

Zwroty wysyłane bez informacji kto odsyła paczkę i w jakim celu nie będą rozpatrywane do czasu uzupełniania brakujących danych umożliwoających jej identyfikację. Paczki wysłane na inny adres niż podany niżej nie są odbierane i wracają do Nadawcy, powodując niepotrzebnie dodatkowe koszty.

5.2.5

 Kupujący ma prawo w ciągu 14 dni od otrzymania paczki dokonać jej zwrotu lub wymiany obuwia. Po odesłaniu obuwia kupujący ma  3 miesięce na określenie na co chce wymienić odesłany towar. Zwrot pieniędzy następuje niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni

 

5.2.6 Adres, na który należy wysłać wymianę/zwrot:


PHU Mariola Anioła

ul. Półwiejska 7 lok. 1

61-885 Poznań

 

Uwaga! Wysłanie przesyłki na inny adres niż wyżej wymieniony wiąże się ze znacznym opóźnieniem w wymianie/zwrocie (ok 2 tygodni) obuwia lub może narazić Państwa na dodatkowe koszty związane z nieodebraniem przez nas przesyłki i zwrotem do adresata. Ewentualne reklamacje należy wtedy wyjaśniać z pocztą lub innym przewoźnikiem. 

5.2.7.

Działamy w obrocie bezgotówkowym, dlatego nasza firma nie przyjmuje żadnych przesyłek pobraniowych. Osoby, które przyjmują paczki nie dysponują jakąkolwiek gotówką, którą mogliby opłacić przesyłkę pobraniową. Prosimy nie próbować w ten sposób przesyłać do nas paczek, bo narazi to Państwa na dodatkowe koszty związane z wysyłką przesyłki w obie strony.

5.2.8.

W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań bądź wątpliwości, prosimy o kontakt pod adresem e-mail sklep@nasze-obuwie.pl

6 Odbiór osobisty


6.1.

Udostępniliśmy różne punkty oraz formy odbioru osobistego:

  1. Zamówione obuwie można odebrać osobiście w sklepie nasze-obuwie.pl ul. Płówiejska 7 lok. 1, 61-885 Poznań w godzinach otwarcia sklepu. Istnieje możliwości przymiarki obuwia, Klient po uregulowaniu należności otrzymuje zapakowane zamówienie wraz dokumentem sprzedaży.
    Od chwili otrzymania zamówienia 
    ma 14 dni na zwrot lub wymianę zakupionego obuwia bez wcześniejszego przymierzania.

6.2.

Paczka wydawana jest po wcześniejszym uregulowaniu należności. Na życzenie kilenta zostanie wystawiony paragon lub faktura VAT.

6.3.

Przed odbiorem osobistym prosimy o potwierdzenie dostępności towaru i odbiór dopiero po potwierdzeniu z naszej strony, że towar mamy na miejscu. Odbierając zamówione obuwie należy podać numer zamówienia celem jego identyfikacji.

6.4.

Powyższe procedury dotyczą zamówień złożonych poprzez nasz sklep internetowy www.nasze-obuwie.pl nie regulują sprzedaży stacjonarnej w salonie firmowym Polskie Skórzane BUTY

7. Reklamacje


Większość naszego obuwia wykonana jest ze skóry naturalnej, i tak jak każdy materiał naturalny może nie zachować identycznego koloru oraz struktury na całej powierzchni. Ewentualne różnice wynikają z niejednorodności skóry. Aby obuwie zachowywało właściwy wygląd prosimy o jego konserwację:

  • Skóra licowa - Przecierać szmatką. Po wyczyszczeniu stosować pasty i kremy zgodnie z kolorem wierzchu.

  • Nubuk, welur - Delikatnie szczotkować. Można stosować impregnaty w aerozolu. Nie używać past i kremów.

  • Skóra ekologiczna - Przecierać szmatką. Nie zaleca się stosowania past, ale można stosować środki w aerozolu do skór syntetycznych

 

.Warunki reklamacji:

-Reklamacji podlegają wady obuwia, powstałe z winy producenta z wyjątkiem wad o których kupujący wiedział w chwili zawarcia umowy. Obuwie do reklamacji przyjmowane jest czyste za okazaniem dowodu sprzedaży.
 

-Przyczyną nieuwzględnienia roszczeń reklamacyjnych może być:

  • Obuwie z wadami jawnymi, o których kupujący został poinformowany.

  • Obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, inne uszkodzenia mechaniczne oraz niewłaściwe dopasowanie obuwia do stopy)

  • Wygoda obuwia

  • Odbarwienie się wnętrza obuwia wykonanego ze skór naturalnych pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia.

  • Przemakanie obuwia wykonanego ze skór naturalnych.

  • Brak lub nieprawidłowa konserwacja obuwia.

  • Naturalne zużycie się obuwia oraz fleków.

 -Elementy ozdobne obuwia niepodlegają reklamacji

7.1.

Obuwie zakupione po dniu 25.12.2014 r. rozpatrywane będzie zgoenie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827)

 

7.2.

Jeżeli uważasz, że zakupione przez Ciebie w naszym sklepie obuwie nie spełnia warunków gwarancji, którymi produkt jest objęty to:

  • wypełnij formukarz reklamacyjny znajdujący się w zakładce „ Formularz reklamacyjny”

  • wydrukuj i wypełnij uważnie formularz reklamacyjny

  • odeślij reklamowane obuwie wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz paragonem na adres:

   

PUH MariolaAnioła

ul. Połwieska 7 lok.1

61-885 Poznań

-w ciągu 14 od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię o sposobie rozwiązania reklamacji. 

 

7.3. 

Obuwie wysyłane do reklamacji musi być wyczyszczone, w przeciwnym wypadku, zabrudzone obuwie zostanie odesłane do nadawcy na jego koszt. Obuwie brudne nie podlega reklamacji (Rozp. R. Min. z dnia 30 maja 1995r. Dz.U. Nr 64/95; Rozp. 4 § 17 ptk. 1 i przepisy sanepidu).

 

7.4.

Reklamacje prosimy przesyłać Pocztą Polską.

7.5.

W przypadków uznania reklamacji za zasadną i niemożliwości doprowadzenie produktu do stanu zgodnego z umową, w ciągu 14 dni od momentu rozpatrzenia reklamacji produkt zostanie wymieniony lub zwrócone zostaną środki

 8. Prawa autorskie



Prawa autorskie do wszystkich materiałów w tym w szczególności zdjęć prezentowanych produktów należą do firmy PHU Mariola Anioła, ul. Półwiejska 7 lok. 1, 61-885 Poznań. Jakiekolwiek Wykorzystywanie lub kopiowanie tych materiałów, w szczególności zdjęć produktów bez zgody firmy PHU Mariola Anioła jest łamaniem tychże praw i podlega karze.

W stosunku do wykrytych przypadków łamania praw autorskich będziemy wyciągać konsekwencje i kierować sprawę na drogę postępowania sądowego (przekazywać sprawy odpowiednim organom.)

 

 

9. Przesyłki zagraniczne


Nasza oferta skierowana jest w głównej mierze do odbiorców polskich i specjalizujemy się w obsłudze wysyłek na terenie Polski. Na specjalne życzenie klienta istnieje możliwość wysyłki towaru za granicę.

Polskiej.

W celu ustalenia realizacji i kosztów wysyłki towarów prosimy o kontak telefoniczny (+48) 61 852 20 67, (+48) 733 027 595 lub e-mail: sklep@nasze-obuwie.pl

Dokładamy wszelkich możliwych starań, aby produkty przez nas wysyłane były najwyższej jakości oraz zgodne z ofertami sprzedaży. Ponieważ jednak koszty wysyłek są stosunkowo wysokie do cen naszych produktów, a nasze produkty wykonane są ze skóry naturalnej, a nie z tworzywa i nigdy nie będą w 100% powtarzalne to zastrzegamy sobie, że za wysyłane przedmioty odpowiadamy jedynie do wysokości kosztów wysyłki krajowej wg cennika Poczty Polskiej.